Teknoloji

Take Two, Yeni Remedy Logosunu Rockstar’a benzetiyor

Take-Two Interactive, Remedy Entertainment’ın yeni logosuna Rockstar Games’in logosunun ihlal edildiğini öne sürerek itiraz etti. İlk olarak Remedy First tarafından bildirilen ticari marka anlaşmazlığında, Remedy logosunun şirket adını taşıyan ve içermeyen iki versiyonu Eylül ayında Birleşik Krallık Fikri Mülkiyet Ofisi’ne sunuldu.

“Rockstar Games’in sahibi, yeni ‘R’ logosu için Remedy Entertainment ile savaşıyor. Take Two’ya göre çift R logosu kesinlikle tüketicilerin kafasını karıştırıyor ve kendi logolarına benziyor..”

Çare 2004’te Max Payne’in Take-Two Haklarını Sattı

GTA 6’nın üzerinde çalıştığı Rockstar’ın ana şirketi Remedy, geçen yıl İngiltere ve AB’deki Fikri Mülkiyet Ofislerine yaptığı ticari marka başvurularında, yeni logosunun kamuoyunda kafa karışıklığı yaratacağı gerekçesiyle itiraz edilmişti. .

Remedy, şirketin AB Markası başvurusunda bulunmasından bir gün sonra 14 Nisan 2023’te güncellenmiş logosuyla kamuoyuna yaptığı blog yazısında “eski logodaki R harfindeki madde işaretinin Max Payne dönemini temsil ettiğini” duyurmuştu.

Buna cevaben Take-Two, Remedy’nin başvurusuna karşı çıktı ve başvuruyu 26 Temmuz’da AB’ye, 12 Eylül’de de İngiltere’ye sundu. Take-Two, itirazları için ek bir bağlam sunmadı ancak temel sorun, her ikisinin de pervasızca R harfini kullanmasıydı.

AB anlaşmazlığında her iki tarafın da mahkemeye başvurmadan önce iki aylık bekleme süresinin uzatılmasını talep ettiği biliniyor. Bu süre içerisinde tarafların uyuşmazlığının çözülmesi mümkündür. Remedy, 2004 yılında Max Payne haklarını Take-Two’ya sattı. Serinin ilk iki oyununu yeniden yapmak için Rockstar Games ile işbirliği yaptı. Take-Two’ya itirazlarını sürdürmesi ve iddialarını destekleyen diğer kanıtları sunması için 6 Kasım 2025’e kadar süre verildi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu